Reageren uiterlijk maandag 4 oktober 2021 om 9.00 uur

Ambtelijk secretaris ondernemingsraad OLVG Lab | 18 u p/w (Amsterdam)

Vacature is gesloten

Ben jij  een enthousiaste, veelzijdige ambtelijk secretaris en wil jij je graag bij hét laboratorium van Amsterdam in een fijne werkomgeving aan de slag? Solliciteer dan snel!

 Over de functie 

Als ambtelijk secretaris ben je de spil van de ondernemingsraad van OLVG-Lab. Een jonge ondernemingsraad, opgericht in 2018, met momenteel 11 leden. De laatste OR-verkiezingen vonden plaats in maart van dit jaar.

Jij  wordt enthousiast van het organiseren, faciliteren, administreren en bewaken van de OR processen. Je bent zeer goed thuis in de WOR. Daarnaast ben je een verbinder tussen de ondernemingsraad, de directie en/of  andere partijen. Voel je je goed in een digitale werkomgeving, dan komt dat in deze tijd van werken op afstand en vergaderen via videobellen erg goed uit. Jij weet als geen ander hoe in een veranderende dynamische omgeving op een veelzijdige en creatieve manier invulling te geven aan deze zelfstandige functie zonder je positie uit het oog te verliezen.

Over OLVG Lab BV (werkomgeving)

OLVG Lab levert innovatieve en doelmatige integrale laboratoriumdiagnostiek in de volle breedte, in combinatie met deskundige en laagdrempelige consultatie en met een hoog serviceniveau, zodat medisch professionals de patiënt tijdig de beste zorg kunnen leveren. OLVG Lab is hét integrale laboratorium van Groot-Amsterdam en omgeving met de drie disciplines klinische chemie, medische microbiologie en pathologie in één gezamenlijke organisatie. De disciplines zijn nauw met elkaar en een aantal partners verbonden in een netwerk met steeds verder geharmoniseerde apparatuur en methoden, een grotendeels gezamenlijk laboratoriuminformatie- systeem en een gezamenlijke logistieke inrichting. Samen met 390 collega’s zijn we in staat om, vanuit een krachtige netwerk organisatie, het volledige diagnostische palet aan de regionale en landelijke markt aan te bieden. Zowel het OLVG is onze klant als ook andere ziekenhuizen, ZBC’s en huisartsenpraktijken. We zijn continu in ontwikkeling en werken slim en professioneel met elkaar samen. In de nabije toekomst zal een groot deel van de organisatie verhuizen naar een nog te bouwen nieuw state-of-the-artlaboratorium in Amsterdam-West.

OLVG Lab omvat naast de drie laboratoriumafdelingen een afdeling bedrijfsbureau: hieronder vallen de subafdelingen ICT, Inkoop, HR en Logistiek. Het bedrijfsbureau wordt aangestuurd door de manager bedrijfsvoering & ICT. Het bedrijfsbureau draagt bij aan de ontwikkeling, het vertalen en implementeren van het strategisch beleid van de organisatie, zodanig dat het zorgbelang wordt bewaakt en tevens wordt voldaan wordt aan de doelstellingen en de ambitie van de organisatie.

 Functie eisen

  • Je hebt ten minste een HBO opleiding genoten en bij voorkeur werkervaring in de functie van ambtelijk secretaris;
  • je hebt aantoonbare kennis van de relevante wet- en regelgeving met name met betrekking tot de wet op de ondernemingsraden;
  • je hebt uitgebreide administratieve ervaring (waaronder notuleren) en je bent, zowel mondeling als schriftelijk, communicatief zeer vaardig.
  • je bent toegankelijk en betrokken bij de medewerkers, en weet snel je weg te vinden in de organisatie;
  • je bent proactief, zelfstandig én resultaatgericht;;
  • je weet hoe je een positieve bijdrage kan bieden aan de verdere ontwikkeling van de ondernemingsraad.

OLVG-Lab biedt:
Werken bij OLVG Lab BV betekent werken in een omgeving waar jij je optimaal kunt ontwikkelen. Want jouw wensen en ideeën doen ertoe.

Daarnaast biedt OLVG-Lab jou :

  • dienstverband voor de periode van één jaar, met zicht op verlenging voor onbepaalde tijd
  • minimaal €2526, – en maximaal €3774, – bruto per maand (fulltime) in FWG-schaal 50, conform cao ziekenhuizen
  • eindejaarsuitkering en vakantiegeld van ieder ruim 8%
  • een goede reiskostenregeling
  • 144 uur vakantieverlof en 57 uur persoonlijk levensfasebudget bij een fulltime dienstverband
  • pensioenregeling bij PFZW
  • de ruimte om te werken aan jouw eigen ontwikkelingswensen, onbeperkt toegang tot e-learnings en ons vitaliteitsprogramma
  • voordeel op jouw ziektekostenpremie met onze collectieve ziektekostenverzekeringen (Zilveren Kruis Achmea of IZZ)
  • kortingen op verzekeringen en financiële diensten van Centraal Beheer Achmea
  • de keuze in persoonlijke secundaire arbeidsvoorwaarden, die bij jou passen.

 Interesse in deze vacature?

Wil je meer informatie over de functie van ambtelijk secretaris? Neem dan contact op met OR-ondersteuning: 0182 231 270 en vraag naar Liza Arends

 Benieuwd wat OLVG Lab BV jou als ambtelijk secretaris kan bieden? Solliciteer uiterlijk op maandag 2 augustus 2021 via de sollicitatiebutton. Een assessment kan tot de procedure behoren.

0182 231 270