Zorgpartners is een full service zorgorganisatie met een diversiteit aan woon- en zorgmogelijkheden in de regio Midden-Holland. Zorgpartners verleent haar zorg en diensten rondom het eigen leven van elke cliënt. De kracht van de dienstverlening van Zorgpartners is de verbinding tussen de woon- en zorgmogelijkheden die wij bieden. Persoonlijke betrokkenheid is erg belangrijk. Daarom organiseren wij de dienstverlening in kleine teams, dichtbij de klant.  

Zorgpartners Midden-Holland is actief voor haar cliënten dankzij de inspanningen van onze 3.200 medewerkers en 2.000 vrijwilligers. Zorgpartners wordt geleid door een Raad van Bestuur. De Raad van Bestuur legt verantwoording af aan de Raad van Commissarissen.

Dit bieden wij

  • Een salaris, pensioen en onregelmatigheidstoeslagen volgens de cao VVT, salaris afhankelijk van kennis en ervaring, plus 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering van 7,4%
  • Een jaarcontract voor 16 uur per week, waarvan in ieder geval de donderdag en verder nader overeen te komen (incidenteel werk je ook wel eens een avond). Bij wederzijdse tevredenheid behoort een vast dienstverband tot de mogelijkheden
  • Toegang tot ons eigen opleidingscentrum en de online trainingen van GoodHabitz om jezelf verder te ontwikkelen
  • Fit en gezond blijven via een uitgebreid aanbod van health- en sportactiviteiten
  • Toe aan een nieuwe uitdaging of een andere doelgroep? Binnen onze stichting vind je uiteenlopende doorgroei- en specialisatiemogelijkheden

Als ambtelijk secretaris ben jij de sparringpartner voor de ondernemingsraad van Zorgpartners Midden-Holland in Gouda. Mede door jouw ondersteuning én advisering functioneert de ondernemingsraad naar behoren!

Zo ziet jouw baan eruit

Zorgpartners Midden-Holland bevindt zich in een dynamische fase, waarin veel, soms complexe, thema’s de revue van de ondernemingsraad passeren. Hierbij kun je denken aan onderwerpen op zorginhoudelijk gebied, maar ook HRM of organisatorische aangelegenheden en nog veel meer. Met een recent nieuw aangestelde Raad van Bestuur en een Strategisch plan, waarin veel ambities zijn opgenomen, ligt een interessante periode voor ons.

Je hebt een sterk adviserende rol en continueert procedures en processen omtrent het medezeggenschapsproces. Je organiseert (en notuleert) bijeenkomsten, vergaderingen, scholingsdagen en verkiezingen. Ook regel en continueer je de Medezeggenschapsacademie van de leden van de ondernemingsraad. Je bent een echte informatiebron en sparringpartner voor ondernemingsraadsleden op het gebied van wet- en regelgeving van de medezeggenschap voor medewerkers.

Je levert een bijdrage aan de professionalisering van de ondernemingsraad en diens onderdeelcommissies en onderhoudt relevante contacten (in en extern) in opdracht van de voorzitter ondernemingsraad.

Met wie werk je samen?

Als ambtelijk secretaris werk je vooral samen met de voorzitter en de bestuurssecretaris van de ondernemingsraad. Hiërarchisch val je onder de afdeling Advies & Beleid.

Herken jij jezelf hierin?

Jij bent een betrouwbaar, vriendelijk en toegankelijk persoon. En dat niet alleen. Je bent ook stressbestendig en flexibel. Je kunt uitstekend iemand van adviezen voorzien en deze ook beargumenteren. Je beschikt daartoe over een echte helikopterview. Daarnaast kun je goed met weerstand en conflicten omgaan. Tenslotte ben je organisatorisch sterk en beschik je over uitstekende sociale- en communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.

Verder heb je:

  • HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een scholing ambtelijk secretaris en bij voorkeur meerjarige ervaring in de medezeggenschap
  • aantoonbare kennis van de WOR (Wet op de Ondernemingsraden) en de daarbij behorende wet- en regelgeving
  • het inzicht in de noodzaak om ontwikkelingen in de wet- en regelgeving (zoals de cao en wijzigingen vanuit de Wet op de Ondernemingsraden) te volgen, bij te houden en te beheersen.

Goed om te weten

  • Als je bij ons start, vragen we je om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te leveren. Die mag maximaal drie maanden oud zijn en wordt door ons vergoed.
  •  Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Solliciteren kan tot maandag 23 september 2019 om 9.00 uur door middel van onderstaand sollicitatieformulier
De eerste gespreksronde staat vooralsnog gepland voor de eerste week van oktober.

SOLLICITATIEFORMULIER