Voor de ondernemingsraad van een zorginstelling in Haarlem zijn we op zoek naar een
Interim ambtelijk secretaris
8-10 uur per week voor een periode van circa 3 maanden (totdat een vaste ambtelijk secretaris is aangesteld)
Wat ga je doen?
Administratieve en secretariële werkzaamheden
- Verzorging, organisatie en verslaglegging van de vergaderingen
- Correspondentie, conceptadviezen opstellen, bulletins etc.
- Achterbancommunicatie en is contactpersoon voor de achterban
- Bewaken actie- en besluitenlijsten
- verzamelen en verstrekken documentatie en informatie en geeft zo nodig richtlijnen ter zake.
Organisatorische werkzaamheden:
- in- en externe contactpersoon voor OR-gerelateerde zaken;
- coördinatie de scholingsactiviteiten van de OR(-leden)
Beleidsondersteunende activiteiten
- bewaakt en ziet toe op naleving van (wettelijke) termijnen en afspraken betreffende de medezeggenschap
- verstrekt informatie over specifieke onderwerpen o.m. m.b.t. wijzigingen in wet en regelgeving
De opdracht is reeds vervuld.
Mis geen opdrachten meer en meld je aan als ambtelijk secretaris.