Reageren uiterlijk maandag 18 april 2022 om 9.00 uur

Interim ambtelijk secretaris ondernemingsraad in de zorg | 8-12 uur p/w (Haarlem)

Vacature is gesloten

Voor de ondernemingsraad van een zorginstelling in Haarlem zijn we op zoek naar een

Interim ambtelijk secretaris

8-10 uur per week voor een periode van circa 3 maanden (totdat een vaste ambtelijk secretaris is aangesteld)

Wat ga je doen?

Administratieve en secretariële werkzaamheden

  • Verzorging, organisatie en verslaglegging van de vergaderingen
  • Correspondentie, conceptadviezen opstellen, bulletins etc.
  • Achterbancommunicatie en is contactpersoon voor de achterban
  • Bewaken actie- en besluitenlijsten
  • verzamelen en verstrekken documentatie en informatie en geeft zo nodig richtlijnen ter zake.

Organisatorische werkzaamheden:

  • in- en externe contactpersoon voor OR-gerelateerde zaken;
  • coördinatie de scholingsactiviteiten van de OR(-leden)

Beleidsondersteunende activiteiten

  • bewaakt en ziet toe op naleving van (wettelijke) termijnen en afspraken betreffende de medezeggenschap
  • verstrekt informatie over specifieke onderwerpen o.m. m.b.t. wijzigingen in wet en regelgeving

De opdracht is reeds vervuld.

Mis geen opdrachten meer en meld je aan als ambtelijk secretaris.

Inschrijven
0182 231 270