Over ons

OR-ondersteuning maakt de beste match tussen medezeggenschapsspecialist en medezeggenschapsorgaan. Samen met u werken we continue aan de verdere professionalisering van de medezeggenschap, in de breedste zin van het woord. Professionalisering door nauwe samenwerking met diverse partners in het OR-vak. Ook korte lijnen met onze opdrachtgevers. Wij adviseren, evalueren, stellen bij waar nodig en waarborgen de continuïteit. Onze kandidaten selecteren wij op kennis, ervaring én persoonlijkheidskenmerken. Wij stimuleren ze daarnaast actief in hun ontwikkeling door het organiseren van activiteiten op het gebied van deskundigheidsbevordering. OR-ondersteuning staat voor kwaliteit in de medezeggenschap van nu, met oog voor de toekomst!

Geschiedenis
OR-ondersteuning is in 2004 opgericht als wervings- & selectiebureau voor freelancers. Al vrij snel werd de dienstverlening uitgebreid met het werven en selecteren voor functies in dienstverband. Vervolgens is OR-ondersteuning ook freelancers gaan detacheren om zo tegemoet te komen aan de vraag naar meer flexibiliteit. In 2014 heeft OR-ondersteuning haar dienstverlening uitgebreid als uitzendbureau. Vanaf 2016 is OR-ondersteuning een gecertificeerd intermediair en uitzendbureau.

Ons Team

Liza Arends

Liza Arends

Algemeen directeur / Sales

Liza is bij ons verantwoordelijk voor het werving & selectietraject. Zij voert de intakegesprekken met opdrachtgevers, met de kandidaten ambtelijk secretarissen en selecteert in overleg met opdrachtgevers geschikte kandidaten om te komen tot een match.

Fabiane Geelen

Fabiane Geelen

HR / Contractbeheer

Fabiane is bij ons verantwoordelijk voor de administratieve afwikkeling rond de aanstelling. Zij maakt de benodigde contracten en zorgt dat alle stukken in orde zijn. Fabiane is daarnaast contactpersoon voor alle uitzendkrachten.

Mariza de Kwaadsteniet

Mariza de Kwaadsteniet

Urenregistratie & Administratie

Mariza is onze administratieve duizendpoot. Zij is ons aanspreekpunt voor het online urenregistratie pakket E-uur. Daarnaast verzorgt zij de gehele facturering en regelt onze boekhouding.

Claudia Doets

Claudia Doets

Officemanager / Events

Claudia is onze officemanager. Daarnaast assisteert zij bij het werving & selectie traject en coördineert zij onze activiteiten op het gebied van deskundigheidsbevordering van de ambtelijk secretarissen, zoals het Na-Tafelen en de workshops.

Contactformulier

Share This