Over ons
OR-ondersteuning maakt de beste match tussen medezeggenschapsspecialist en medezeggenschapsorgaan. Samen met u werken we continue aan de verdere professionalisering van de medezeggenschap, in de breedste zin van het woord. Professionalisering door nauwe samenwerking met diverse partners in het OR-vak. Ook korte lijnen met onze opdrachtgevers. Wij adviseren, evalueren, stellen bij waar nodig en waarborgen de continuïteit. Onze kandidaten selecteren wij op kennis, ervaring én persoonlijkheidskenmerken. Wij stimuleren ze daarnaast actief in hun ontwikkeling door het organiseren van activiteiten op het gebied van deskundigheidsbevordering. OR-ondersteuning staat voor kwaliteit in de medezeggenschap van nu, met oog voor de toekomst!
Geschiedenis
OR-ondersteuning is in 2004 door Marieke van Essen opgericht als wervings- & selectiebureau voor freelancers. Al vrij snel werd de dienstverlening uitgebreid met het werven en selecteren voor functies in dienstverband. Vervolgens is OR-ondersteuning ook freelancers gaan detacheren om zo tegemoet te komen aan de vraag naar meer flexibiliteit.
In 2011 is OR-ondersteuning overgenomen door Liza Arends. Zij heeft de dienstverlening van OR-ondersteuning 3 jaar later uitgebreid tot uitzendbureau. In 2016 is OR-ondersteuning een gecertificeerd intermediair en uitzendbureau geworden.

Dienstverlening en activiteiten
Intussen is OR-ondersteuning een grote naam op het gebied van medezeggenschap en staan we bekend om onze kennis over de ondersteuning van de medezeggenschap in de breedste zin des woords.
Hieronder een greep uit ons dienstverlening en activiteiten:
Ons Team

Liza Arends
Algemeen directeur / Sales
Liza is verantwoordelijk voor het werving & selectietraject. Zij voert de intakegesprekken met opdrachtgevers en met de kandidaten ambtelijk secretarissen. Voor elke opdracht selecteert Liza in overleg met de opdrachtgever geschikte kandidaten om te komen tot de perfecte match.

Bianca Vennema
HR officer / intercedente
Na de opdrachtbevestiging zorgt Bianca voor het contractbeheer. Van de benodigde contracten, alle bijbehorende stukken en de contacten met uitzendkrachten en klanten. Als intercedente adviseert Bianca uitzendkrachten en klanten over personeelszaken.

Mariza de Kwaadsteniet
Urenregistratie & Administratie
Mariza is onze administratieve duizendpoot. Zij is ons aanspreekpunt voor het online urenregistratie pakket E-uur. Daarnaast verzorgt zij de gehele facturering en regelt onze boekhouding.

Minoux Verschoor
Office manager / coördinator opleidingen
Minoux is onze spin in het web op het kantoor en voor de opleidingen. Zij regelt de planning, organiseert en verzorgt de administratie van de opleidingen. Minoux onderhoudt tevens de contacten met trainers en studenten.

Angèla Abbo
Communicatieadviseur
Angèla houdt zich bezig met communicatie. Via onze websites, social media en andere uitingen brengt zij ons werk voor het voetlicht van opdrachtgevers, ambtelijk secretarissen en andere geïnteresseerden.
Contactformulier