Over ons

OR-ondersteuning maakt de beste match tussen medezeggenschapsspecialist en medezeggenschapsorgaan. Samen met u werken we continue aan de verdere professionalisering van de medezeggenschap, in de breedste zin van het woord. Professionalisering door nauwe samenwerking met diverse partners in het OR-vak. Ook korte lijnen met onze opdrachtgevers. Wij adviseren, evalueren, stellen bij waar nodig en waarborgen de continuïteit. Onze kandidaten selecteren wij op kennis, ervaring én persoonlijkheidskenmerken. Wij stimuleren ze daarnaast actief in hun ontwikkeling door het organiseren van activiteiten op het gebied van deskundigheidsbevordering. OR-ondersteuning staat voor kwaliteit in de medezeggenschap van nu, met oog voor de toekomst!

Geschiedenis

OR-ondersteuning is in 2004 door Marieke van Essen opgericht als wervings- & selectiebureau voor freelancers. Al vrij snel werd de dienstverlening uitgebreid met het werven en selecteren voor functies in dienstverband. Vervolgens is OR-ondersteuning ook freelancers gaan detacheren om zo tegemoet te komen aan de vraag naar meer flexibiliteit.
In 2011 is OR-ondersteuning overgenomen door Liza Arends. Zij heeft de dienstverlening van OR-ondersteuning 3 jaar later uitgebreid tot uitzendbureau. In 2016 is OR-ondersteuning een gecertificeerd intermediair en uitzendbureau geworden.

Dienstverlening en activiteiten

Intussen is OR-ondersteuning een grote naam op het gebied van medezeggenschap en staan we bekend om onze kennis over de ondersteuning van de medezeggenschap in de breedste zin des woords. 
Hieronder een greep uit ons dienstverlening en activiteiten:

Ons Team

Liza Arends

Liza Arends

Algemeen directeur / Sales

Liza is bij ons verantwoordelijk voor het werving & selectietraject. Zij voert de intakegesprekken met opdrachtgevers, met de kandidaten ambtelijk secretarissen en selecteert in overleg met opdrachtgevers geschikte kandidaten om te komen tot een match.

Bianca Vennema

Bianca Vennema

Contractbeheer

Bianca is bij ons verantwoordelijk voor de administratieve afwikkeling rond de aanstelling. Zij maakt de benodigde contracten en zorgt dat alle stukken in orde zijn. Bianca is daarnaast contactpersoon voor alle uitzendkrachten.

Mariza de Kwaadsteniet

Mariza de Kwaadsteniet

Urenregistratie & Administratie

Mariza is onze administratieve duizendpoot. Zij is ons aanspreekpunt voor het online urenregistratie pakket E-uur. Daarnaast verzorgt zij de gehele facturering en regelt onze boekhouding.

Minoux Verschoor

Minoux Verschoor

Office manager / coördinator opleidingen

Minoux is onze spin in het web op het kantoor en voor de opleidingen. Zij zorgt voor de planning, organiseert en verzorgt de administratie van de opleidingen. Minoux onderhoudt tevens de contacten met trainers en studenten.  

Contactformulier