Solliciteren kan door middel van onderstaand formulier tot uiterlijk vrijdag 15 april 2022 om 12.00 uur.

Ambtelijk secretaris ondernemingsraad De Wever | 24-32 uur (Tilburg)

Vacature is gesloten

De Wever heeft voor oudere inwoners van Midden-Brabant een antwoord op hun vraag naar een samenhangend pakket van wonen, ondersteuning, zorg en behandeling. De Wever heeft vijftien locaties waaronder een hospice en twee behandelcentra.  De Wever Thuis regelt zorg, verpleging en ondersteuning vanuit onze woonzorgcentra in de wijk. Zo dicht mogelijk bij de cliënten thuis.

De ondernemingsraad van De Wever heeft 10 leden (17 zetels). en de vergaderdag is wekelijks op maandagmiddag.

Wie ben jij en wat ga je doen?

Als Ambtelijk secretaris ondersteun, begeleid en adviseer je de Ondernemingsraad van De Wever. Je bent het aanspreekpunt en de vraagbaak voor de OR en voor (nieuwe) leden.

De volgende werkzaamheden maken onder andere deel uit van jouw functie:

  • Inhoudelijke advisering (gevraagd en ongevraagd) aan de medezeggenschapsleden en commissieleden.
  • Informatievoorziening en advisering op het gebied van medezeggenschapskwesties aan medezeggenschapsleden.
  • Inhoudelijke ondersteuning bieden aan de medezeggenschapsleden en commissieleden.
  • Voorbereiden en opstellen van adviezen, voorstellen en nota’s ten behoeve van de OR.
  • Adequaat organiseren van de taken van de OR.
  • Ondersteunen bij de rechten op collectieve belangenbehartiging, inspraak en medezeggenschap voor de medewerkers en organisatie.
  • Zorgen dat de OR-leden tijdig en inhoudelijk goed geschoold zijn voor de werkzaamheden binnen de OR.
  • Bewaken van processen en bepalingen en afgeven van signalen aan de raads- en/of commissieleden.
  • Uitvoeren van secretariële en administratieve taken ter ondersteuning aan de OR en commissies.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een uitdagende baan met volop mogelijkheden je verder te ontwikkelen.
  • Een salaris van €2.845,21 – €3.818,87 per maand volgens cao VVT FWG50 bij een 36-urige werkweek. Een aanloopperiodiek kan van toepassing zijn op het startsalaris.
  • Een jaarcontract met vooruitzicht op onbepaalde tijd voor 24 uur met mogelijk uitbreiding tot 32 uur. Voor interne kandidaten conform huidig dienstverband.
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering van 8,33%.

Jouw kennis en vaardigheden

  • Vakkennis is nodig op hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met de opleiding Ambtelijk Secretaris (ten minste t/m leergang 3) en ervaring in het ondersteunen van complexe medezeggenschapsstructuren. De Wever biedt de mogelijkheid om je hierin (verder) op te leiden en te ontwikkelen.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Kennis van de WOR en andere wet- en regelgeving op het gebied van medezeggenschap vereist.

Kom je bij ons werken, dan vragen wij je om een ‘Verklaring Omtrent het Gedrag’ (VOG). De kosten hiervoor worden door ons vergoed.

0182 231 270