Klachten en geschillen
Wij streven ernaar om onze diensten met de grootst mogelijke zorg en professionaliteit te verlenen. Toch kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent. In dat geval nemen wij uw klacht serieus en zoeken wij samen met u naar een passende oplossing.
Mocht u een klacht hebben over onze dienstverlening, dan gaan wij ervan uit dat u deze eerst bespreekt met de betrokken adviseur of ambtelijk secretaris. Heeft dit naar uw mening onvoldoende resultaat opgeleverd, dan kunt u uw klacht bij ons indienen via het onderstaande formulier.
Na ontvangst wordt de klacht door ons gelezen en beoordeeld. Indien mogelijk wordt binnen twee werkdagen contact met u opgenomen om te kijken of we gezamenlijk tot een vergelijk kunnen komen. Lukt dat niet of moeten wij zaken verder uitzoeken, dan wordt een afspraak gemaakt over de termijn waarop wij zullen reageren. De adviseur of ambtelijk secretaris draagt zorg voor de benodigde informatie en volgt de afgesproken werkwijze.
Indien ook in tweede aanleg geen vergelijk wordt bereikt, zal het geschil worden vastgesteld of beslecht door bindend advies van een onafhankelijke derde. De kosten hiervan worden door ons gedragen. Indien u hier niet mee instemt, kunt u geen beroep meer doen op het door u gestelde gebrek in onze prestatie.