In verband met vertrek van de ambtelijk secretaris is de ondernemingsraad van een ziekenhuis in Hilversum op zoek naar een interim ambtelijk secretaris, totdat de vaste ambtelijk secretaris is geworven en ingewerkt.

Werkzaamheden

  • Verzorging, organisatie en verslaglegging van vergaderingen
  • Correspondentie, bulletins etc.
  • Bewaken actie- en besluitenlijsten
  • Verzamelen en verstrekken documentatie en informatie en geeft zo nodig richtlijnen ter zake.
  • (Jaar)planning van de OR- en overlegvergaderingen
  • Coördinatie de scholingsactiviteiten van de OR(-leden)
  • Het toetsen van advies- en instemmingsaanvragen en het opstellen van concept adviezen en instemmingen

Wij zoeken een ambtelijk secretaris met/die:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau; bij voorkeur aangevuld met een vakopleiding AS.
  • Ervaring met het ondersteunen van medezeggenschapsorganen
  • Analytisch vermogen en accuraat
  • Communicatief vaardig
  • Goed zelfstandig en in teamverband kan werken.
l

Aanstelling

Zelfstandige zonder personeel (ZZP’er) via een tussenovereenkomst (Belastingdienst nummer 9015550000-09-2) met OR-ondersteuning.

Duur

In eerste instantie voor 2 maanden, totdat de nieuwe vaste ambtelijk secretaris is aangesteld. 

Werkdagen

De ondernemingsraad vergadert doorgaans op dinsdag. Aanwezigheid op dinsdag is wenselijk.

Locatie

De vergaderingen vinden plaats op locatie in Hilversum.

Procedure

Sluitingsdatum:

Datum gesprekken:

Startdatum:

Bijzonderheden:

Uiterlijk dinsdag 22 juni 2021 om 9.00 uur

Zo snel mogelijk.

Zo snel mogelijk.

Geen.

Interesse in deze opdracht?

Sta je nog niet ingeschreven bij OR-ondersteuning?